Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, October 8, 2009

断了翅膀的小鸟

距离考试只剩16小时
但我竟然还在这里写部落格
我真的很累,怎么我在考试中一次比一次的力不从心?
我真的很想念在 Cardiology Core 时候的我
那股干劲,那股让人畏惧的气势
那股连男生看到了,都感觉到被威胁的我

我怎么了?读了又忘,又没心去拼
只想考试快点过去,我怎么做医生?
我就像只断了翅膀的小鸟,再也无法翱翔
你说过 你会一路陪伴着我 直到我成功为止
但 现在呢?

我知道你很忙,很多话想告诉你
却又怕打扰你,深怕你又再觉得我烦

现在的我真的泄气了
真得很想你可以拥我入怀,给我点安慰,让我有勇气走下去

话,说完了!
还是得继续读书。。。
时间,浪费够了!
擦一擦 眼角打滚着的泪水
给自己加油
我一定能的!!!!

10 comments:

  1. Ur bf??hey, dun wori..he is there 2 support u mentally..craving for his love huh?/haha..this is normally gals wish 2 have,..hahaa

    ReplyDelete
  2. Carina : no.... I don hv bf...Is my ex-.... I craving for a new guy to take care n love me...haha...but ter's NONE is Bali...lol =P
    So,sometimes i'll feel tired and sad espcially whn difficult time come

    Wan ying : Thanks Wan Ying... u hv to inspire m.... need inspiration alot atm...!!

    Amos : THanks alot....

    ReplyDelete
  3. 最近我也好不到哪里去!眼泪流也流过了,但压力却不能像眼泪般,擦一擦就能过去!胃口也关门好几天了,但功课始终有增无减!我已经压力到快崩溃了!考试将近,我不但还没开始温习,现在还得忙一大堆有的没的assignment!有时候真的很羡慕那些不必做assignments的人,至少他们可以全力以赴,专心一致地读书,不像我们,要做assignments,要准备presentation, 又要读书.只要一想到这个学期的成绩我就觉得很压力!我知道我一定无法保持在3.5以上了!我只求能够快点考完,只求每一个科目都及格,酱我就心满意足了!

    ReplyDelete
  4. i uds ur situation.
    But u hv to be strong no matter how..
    Whn u feel stress ,try to listen to some smoothen music... like me..Whn im stress, i will listen to Jesus song.. how abt u? do u hv any buddhist song to listen? tat's really help.
    Is ok tat u cried, at least u hv a place for u to release all the stress,rite? thk positively..!!!!! Thinkin is the biggest evil tat thwart u down..so, don let the bad mindset beat u down,ok?
    Sayang u....~~~~~~~~ muakssssssssss

    ReplyDelete
  5. dont giv up..i hv faith in u...gambateh laaaaa

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails