Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, April 29, 2009

梦想被冷冻

梦想被冷冻 梦想被冷冻
我喜欢日出但是我注定在阴暗的角落
在人群中 哦 我算得了什么

对未来 感到茫然好像煮熟的饺子
在沸水中 漂浮 漂浮
梦想被冷冻 梦想被冷冻

Far too long these chains I've worn
'Cos I didn't choose to be born
In out world gone wrong
谁能 解 寂寞的痛
梦想被冷冻

站在自己的角落 却忘了你要一盏灯
在黑暗中 哦 点亮一丝希望
我们的爱 不曾改变 虽然路很遥远
暖暖的爱 就是全人类的语言

Far too long these chains I've worn
'Cos I didn't choose to be born
In our world gone wrong
谁能 解 寂寞的痛
梦想被冷冻

Build a world of love and peace
It's a land I always long for
Don't you know
我和你 没有什么不同 为什么梦想被冷冻

-----------------------------------------

已经好多年都没听这首歌了,
就在我读书读到很 Frus 时 ,
脑海中竟浮现了这首歌。。。

然后我立刻Online and download,
然后我竟然重复听了十几遍。。。
真的好好听。。。还是很喜欢它的Melody..
还是比较喜欢力宏以前的歌曲。。
比较真实的感动

回归现实,还是得继续读书。。。
书啊 书。。。。累计了三百多面 未完成...
怎么才能读完你呢?
只能说,
I'm NOT a Genious... and
I'm NOT a Robot as well...I NEED REST , YOU KNOW ?????

朋友们,加油吧!!!
Try our best to achive the mission impossible....
(但我真的好累。。。天天都好累。。。。真的有点力不从心)

2 comments:

  1. pls take good care of yaself... u no need to strike for No.1 as long as u the No.1 for yaself... and rmb, you're alwiz No.1 in my heart...i dont wana see u fall sick...sim tia...

    ReplyDelete
  2. Take care of urself, js try ur best, dont gv pressure to urself. Take care o~~ I will always stay beside u to gv u mental support..haha~~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails